kk

Luty 2020
P W Ś C P S N
« Lip    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829  

FORGOT YOUR DETAILS?

Poradnik: identyfikacja turbosprężarki

by / wtorek, 17 Marzec 2015 / Published in Turbosprężarki

Często pojawiający się problem przy zakupie nowej turbosprężarki, bądź nowego rdzenia CHRA lub mechanizmu zmiennej geometrii VNT, to dobór odpowiedniego modelu pod dany silnik. Sprawa jednak jest prostsza, niż może się wydawać, pod warunkiem, że turbo masz ‚w ręku’. Na obudowie turbosprężarki znajduje się niewielkich rozmiarów tabliczka, lub miejsce, gdzie wygrawerowane są odpowiednie oznaczenia. Znajdziesz tam następujące informacje:

1. Nr OEM turbosprężarki, nadany przez producenta silnika (z ang. – OEM part no.)
2. Nr seryjny turbosprężarki (z ang. – Serial no.)
3. Nr producenta turbosprężarki (z ang. – Part no.)

Żeby nie być gołosłownym, poniżej zamieszczamy kilka zdjęć, które jasno obrazują powyższe informacje.

 

I. Turbo Garrett.

Garrett ProfiTurbo.pl

Garrett ProfiTurbo

 

II. Turbo KKK, obecnie BorgWarner.

KKK ProfiTurbo.pl

 

III. Turbo Schwitzer.

Schwitzer Profiturbo.pl Schwitzer Profiturbo Schwitzer www.Profiturbo.pl

 

IV. Turbo Toyota.

W wypadku turbosprężarek, występujących w samochodach marki Toyota, czasem dane identyfikujące model turbo można znaleźć na aktuatorze, czyli popularnie zwanej gruszce.

Toyota ProfiTurbo.pl

 

Podając nam w trakcie składania zamówienia, któryś z powyższych numerów, mamy pewność, że wysyłamy prawidłową turbosprężarkę, lub rdzeń CHRA.

TOP