TP-TACT Tester & Programator

Kategoria:

9 799,00 zł Brutto

Opis produktu


TP-TACT to wyjątkowy sprzęt, stanowiący połączenie testerów VNTT-PRO i TurboProg, przeznaczony jednocześnie do testowania sprawności oraz programowania zakresu pracy elektronicznych sterowników turbosprężarek.


Za pomocą TP-TACT można wykonać następujące testy:

  • test elektronicznych sterowników turbosprężarek z upustem spalin,
  • test elektronicznych sterowników turbosprężarek ze zmienną geometrią (VTG,VNT).
  • test silników prądu stałego pochodzących ze sterowników turbosprężarek,
  • test czujników położenia klapy upustowej spalin lub zmiennej geometrii,
  • test elektrozaworów regulacyjnych ciśnienie turbodoładowania, wykorzystywanych
    w systemach pneumatycznych.

Testy można wykonywać na następujących sterownikach:

  • sterowniki produkcji HELLA –wykorzystywany w wielu markach samochodów, między innymi: VW/Audi, Mercedes, BMW, Ford, Volvo, Jaguar, Citroen, Land Rover, Dodge, Chevrolet.
  • sterowniki produkcji SIEMENS – wykorzystywanych w samochodach VW/Audi, Mercedes, BMW oraz Porsche.
  • sterowniki produkcji MITSUBISHI – wykorzystywanych w samochodach BMW, Ford
    z silnikiem 2.2 TDCI oraz w samochodach grupy PSA
    z silnikiem 2.2 HDI.
  • sterowniki produkcji SONCEBOZ – wykorzystywanych w samochodach Land Rover 3.6 TDV8 i 2.7 TDV6,
  • sterowniki produkcji DENSO – wykorzystywanych w samochodach Toyota
    z silnikiem 1.4 D-4D i 3.0 D-4D,
  • sterowniki produkcji MAHLE – wykorzystywanych w samochodach grupy VW z silnikiem 1.2 TSI.
  • sterowniki produkcji HITACHI – wykorzystywanych w samochodach Opel
    z silnikiem 3.0 V6 CDTI 184KM

TP-TACT przeznaczony jest również do odczytu i programowania zakresu pracy dźwigni elektronicznych sterowników turbosprężarek. Za jego pomocą można wykonać następujące czynności:

  • odczyt parametrów pracy sterownika HELLA
  • zapis parametrów pracy sterownika HELLA
  • kopiowanie sterowników HELLA
  • zmiana zakresu pracy dźwigni sterownika HELLA
  • programowanie zakresu pracy sterownika SIEMENS

Programowanie zakresu pracy dotyczy następujących sterowników turbosprężarek:

  • sterowniki HELLA, o następujących oznaczeniach:
  1. 712120
  2. 730314
  3. 781751
  4. 763797
  • sterowniki SIEMENS, stosowane w turbosprężarkach przeznaczonych dla samochodów grupy VW/Audi z silnikami 2.7TDI oraz 3.0TDI.

TP-TACT może być z powodzeniem wykorzystywany zarówno w firmach zajmujących się regeneracją turbosprężarek jak i w warsztatach samochodowych oferujących szeroki zakres napraw w celu zdiagnozowania usterki turbosprężarki.

 

 

Zawartość zestawu TP-TACT:

  1. urządzenie TP-TACT
  2. przewód podłączeniowy sterownika HELLA (6NW 008 091, 6NW 008 412, 6NW 009 228, 6NW 009 420, 6NW 009 543, 6NW 009 660, 6NW 010 099-01, itp.)
  3. przewód podłączeniowy sterownika HELLA (6NW 009 206, 6NW 009 550, 6NW 009 483, 6NW 010 430-01, itp.)
  4. przewód podłączeniowy sterownika HELLA (6NW 010 099-02)
  5. przewód podłączeniowy sterownika MITSUBISHI dla BMW
  6. przewód podłączeniowy sterownika MITSUBISHI dla Ford/PSA
  7. przewód podłączeniowy sterownika SIEMENS dla VW/Audi
  8. przewód podłączeniowy sterownika SIEMENS dla Mercedes i BMW
  9. przewód podłączeniowy sterownika SONCEBOZ
  10. przewód podłączeniowy sterownika MAHLE
  11. przewód podłączeniowy sterownika DENSO dla Toyota 1.4 D-4D
  12. przewód podłączeniowy sterownika DENSO dla Toyota 3.0 D-4D
  13. przewód podłączeniowy sterownika HITACHI dla Opel Vectra C/Signum 3.0 V6
  14. przewód podłączeniowy czujników położenia zmiennej geometrii dla VW/Audi (typ I)
  15. przewód podłączeniowy czujników położenia zmiennej geometrii dla VW/Audi (typ II)
  16. przewód podłączeniowy czujników położenia zmiennej geometrii dla Opel, Fiat, Alfa Romeo
  17. przewód podłączeniowy czujników położenia zmiennej geometrii dla Citroen, Peugeot
  18. przewód podłączeniowy czujników położenia zmiennej geometrii dla Ford.
  19. uniwersalny przewód podłączeniowy dla:

– silnika DC
– czujników położenia zmiennej geometrii (jeśli nie ma z odpowiednią końcówką)
– elektromagnetycznych zaworów regulacji ciśnienia doładowania

  1. zasilacz
  2. przewód USB do aktualizacji oprogramowania
  3. płyta CD z programem umożliwiającym aktualizację oprogramowania
  4. instrukcja obsługi

    W dalszym ciągu istnieje możliwość zakupu testerów VNTT-PRO v4.05 i TurboProg oddzielnie.