ZALOGUJ SIĘ NA SWOJE KONTO, BY UZYSKAĆ PEŁEN DOSTĘP

NIE PAMIĘTASZ HASŁA?

ZAPOMNIAŁEŚ SWOICH DANYCH?

AAH, POCZEKAJ, PRZYPOMNIAŁEM SOBIE!

ProfiTurbo.pl

  • MÓJ KOSZYK
    No products in cart.
  • ZALOGUJ
  • Strona główna
  • GotTuned
  • Oferta
    • CHRA
    • Tester VNTT-PRO v4
    • Sterowniki
      • Regeneracja
      • Wkłady sterowników Hella
      • Zestaw naprawczy sterownika Hella
    • Turbiny fabrycznie regenerowane
    • Turbosprężarki na łożyskach kulkowych
    • Turbosprężarki hybrydowe
  • Katalog warsztatów
  • Blog
  • Wysyłka
  • Kontakt
  • START
  • CHRA – rdzeń do turbosprężarki
23 maja 2022

CHRA – rdzeń do turbosprężarki

CHRA – rdzeń do turbosprężarki

CHRA (ang. Center Housing Rotating Assembly) – to rdzeń do turbosprężarki (często też kor lub koras), którego wymiana jest kompleksową formą regeneracji turbiny (pod warunkiem, że obudowa  jest w stanie nienaruszonym, nie posiada pęknieć/rys).

Zapoznaj się z naszą ofertą CHRA. Budujemy ręcznie rdzenie do wszystkich turbosprężarek w cenie zaczynającej się od 399 zł netto. Jeżeli nie znalazłeś pożądanego modelu na stronie – zadzwoń i zamów.


 Sprawdź również nowość na polskim rynku – CHRA Billet Wheel, zbudowane na frezowanych aluminiowych kołach kompresji. Kliknij, żeby sprawdzić aktualnie dostępne modele.


Jak rolę w turbosprężarce pełni CHRA?

Rdzeń turbosprężarki stanowi jej serce, które pod sporym ciśnieniem wtłacza dodatkowe ilości powietrza do silnika. Budowa tej części turbosprężarki to kilka elementów, z których najważniejsze to odpowiednio wyważony wirnik i koło kompresji – tzw. zespół wirujący.

Jak regeneruje się turbosprężarkę?

Oferty profesjonalnej regeneracji turbosprężarek wahają się w zależności od uszkodzeń i jakości części użytych do naprawy. Finalny koszt regeneracji znajduje się w granicach od 800,00 zł do 1500,00 zł, a w jej skład wchodzi:

  • czyszczenie,
  • weryfikacja zużytych części, a następnie ich wymiana,
  • złożenie i wyważenie zespołu wirującego – CHRA,
  • montaż zregenerowanego/nowego rdzenia w korpusie turbosprężarki.

Rzadko jednak zdarza się, że samo wyczyszczenie turbiny + zastosowanie podstawowego zestawu naprawczego przywrócą jej życie, a że Twój samochód stoi w serwisie, nie masz wyboru i godzisz się na wysokie kwoty. Istotnym elementem regeneracji jest wspomniane wyżej wyważenie rdzenia z wymienionymi już elementami – w tym momencie nasuwa się pytanie – czy nie łatwiej włożyć nowe, od razu wyważone CHRA.

Wymiana rdzenia

Kupując CHRA, możesz dokonać wymiany rdzenia we własnym zakresie lub zlecić to swojemu mechanikowi, w ten sposób:

  • dokonujesz naprawy szybko,
  • turbosprężarka jest jak nowa,
  • oszczędzasz pieniądze.

W celu uniknięcia błędów podczas montażu rdzenia jak i naprawionej turbosprężarki, zalecamy wymianę przez warsztat samochodowy/mechanika.


Proces wymiany rdzenia prezentuje poniższy film (turbosprężarka bez zmiennej geometrii/VNT).

Jak przygotowywujemy nasze rdzenie?

Zabieg wyważenia wymaga specjalistycznego sprzętu i oprogramowania właściwego dla każdej turbiny (nie można doważyć CHRA turbosprężarki KP35 na programie z np. GT25).

Mamy dostęp do odpowiedniego sprzętu i jesteśmy pewni za nasz produkt, dlatego dajemy na niego gwarancję na okres 12 miesięcy bez limitu kilometrów.

 

Oferta

  • Turbiny hybrydowe
  • Turbiny na łożyskach kulkowych

Kategorie produktów

  • Alfa Romeo
  • Audi
  • Bez kategorii
  • BMW
  • Cadillac
  • Chevrolet
  • CHRA
  • Citroen
  • Dacia
  • Dodge
  • Fiat
  • Ford
  • Hyundai
  • Isuzu
  • Iveco
  • Jeep
  • KIA
  • Lancia
  • Land Rover
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • Mini
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • SAAB
  • SEAT
  • Skoda
  • Smart
  • Sprzęt do napraw
  • Suzuki
  • Turbo Hybrydowe
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Zestawy naprawcze

ProfiTurbo.pl

Zajmujemy się dostarczaniem turbosprężarek oraz części zamiennych do nich. Dla warsztatów oraz klientów końcowych.

ProfiTurbo

41 - 706 Ruda Śląska, ul. Młyńska 43, NIP: 641 243 07 53

© 2014 buzzwise.pl

Do Góry