Opis
Turbsprężarka hybrydowa Garrett GTB1756VK z zastosowaniem koła kompresji typu Billet Wheel – lepszy spool w stosunku do koła fabrycznego. Pasuje wprost pod standardowy kolektor popularnych silników grupy VAG 1.9TDI i 2.0TDI, gdzie turbosprężarka jest sterowana za pomocą aktuatora podciśnieniowego (gruszka). Oferowana hybryda jest zbudowana na bazie turbosprężarki z silnika 2.7TDI.
Potencjał 230KM pod warunkiem modyfikacji układu zasilania, chłodzenia i wydechowego.
Zakres modyfikacji:
- Pełna regeneracja turbosprężarki z użyciem wyłącznie nowych części, w tym nowe aluminiowe koło kompresji Billet Wheel 41,5/56mm oraz wirnik wydechowy 41/50mm + wzmocnione łożyska ślizgowe ‘360’.
- Wstawienie kolektora wydechowego z silnika 1.9TDI/2.0TDI.
- Konwersja sterowania turbosprężarką ze sterownika elektronicznego Hella, na nowy zawór podciśnieniowy.
W komplecie flansza pod kolektor.
Przed złożeniem zamówienia podaj kod silnika, dla którego ma zostać przystosowane GTB1756VK. Czas przygotowania: do 10 dni roboczych.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.