ZAPOMNIAŁEŚ SWOICH DANYCH?

Turbo Hybryda GTB1756VK P&P 1.9 TDI, 2.0TDI, AUDI, SEAT, VW

3 599,00  Brutto

Opis

Turbsprężarka hybrydowa Garrett GTB1756VK, pasująca wprost pod standardowy kolektor popularnych silników grupy VAG 1.9TDI i 2.0TDI, gdzie turbosprężarka jest sterowana za pomocą aktuatora podciśnieniowego (gruszka). Oferowana hybryda jest zbudowana na bazie turbosprężarki z silnika 2.7TDI.

 

Potencjał 230KM pod warunkiem modyfikacji układu zasilania, chłodzenia i wydechowego.

 

Zakres modyfikacji:

  1. Pełna regeneracja turbosprężarki z użyciem wyłącznie nowych części, w tym nowe koło kompresji 41,5/56mm oraz wirnik wydechowy 41/50mm + wzmocnione łożyska ślizgowe ‘360’.
  2. Wstawienie kolektora wydechowego z silnika 1.9TDI/2.0TDI.
  3. Konwersja sterowania turbosprężarką ze sterownika elektronicznego Hella, na nowy zawór podciśnieniowy.

W komplecie flansza pod kolektor.


 

Przed złożeniem zamówienia podaj kod silnika, dla którego ma zostać przystosowane GTB1756VK. Czas przygotowania: do 5 dni roboczych.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Turbo Hybryda GTB1756VK P&P 1.9 TDI, 2.0TDI, AUDI, SEAT, VW”

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Do Góry