Turbosprężarki hybrydowe – Modyfikacje, Tuning
Główny zakres modyfikacji, jaki jesteśmy w stanie wykonać na fabrycznej turbosprężarce w celu podniesienia mocy silnika, to 3 poziomy jn:
ProfiTurbo Upgrade Stage 1:
– regeneracja kompleksowa, w tym kompletny nowy rdzeń turbosprężarki z użyciem wzmocnionego zestawu naprawczego, w skład którego wchodzą m.in. zmodyfikowane łożyska ślizgowe ‘360’, lub nowe łożyska kulkowe.
– obróbka obudowy łożyskowań
– obróbka obudowy kompresji
– nowe większe odlewane koło kompresji
ProfiTurbo Upgrade Stage 2:
– modyfikacja ProfiTurbo Stage 1+
– obróbka strony gorącej pod większy wirnik
– nowy większy wirnik wydechowy
ProfiTurbo Upgrade Stage 3:
– aluminiowe większe koło kompresji CNC Billet Wheel.
Oferujemy także sprawdzone i przetestowane turbosprężarki hybrydowe, zbudowane z 2 rożnych modeli turbo, przy których pojęcie tuning nabiera nowego znaczenia. Poniżej przykład popularnego modelu GTB2260VK/VKLR przystosowanego pod kolektor wydechowy silników grupy VAG 1.9/2.0TDI.
Zakres modyfikacji jaki dokonaliśmy:
- Pełna regeneracja turbosprężarki z użyciem nowych części, w tym nowe CHRA.
- Wstawienie kolektora wydechowego z silnika 1.9TDI ASZ.
- Konwersja sterowania turbosprężarką ze sterownika elektronicznego Hella, na nowy zawór podciśnieniowy, który fabrycznie występuje w turbosprężarce z silnika ASZ.
- Precyzyjne przygotowanie flanszy na maszynie CNC, do bezpośredniego montażu.
Hybrydowe GTB2260VK 1.9TDI pod moce 250+, oraz niezbędne akcesoria do montażu hybrydowej turbosprężarki.
Dla tak wykonanej turbosprężarki istnieje dodatkowo możliwość zastosowania którejś z modyfikacji ProfiTurbo Upgrade Stage 1-3, uzyskując jeszcze lepsze wyniki.
- Modyfikacje turbosprężarek możemy wykonać na modelach przesłanych przez Klienta, bądź własnych.
- Oferujemy turbosprężarki hybrydowe do silników benzynowych i diesel`a.
- Do wykonania turbosprężarek hybrydowych wykorzystujemy wyłącznie nowe części, przetestowane na dziesiątkach projektów.
- Turbosprężarka hybrydowa to element składowy modyfikacji całego silnika. W celu pełnego wykorzystania jej potencjału konieczne są inne zmiany, jak np modyfikacje układu paliwowego silnika, chłodzenia itp.
- Każdorazowo podajemy indywidualnie cenę za usługę modyfikacji turbosprężarki. Prześlij nam proszę wiadomość za pośrednictwem formularza kontaktowego, precyzując jakim zakresem zmian jesteś zainteresowana/y.
- Średni czas wykonania turbosprężarki hybrydowej to 5 dni roboczych.
Inny ciekawy projekt – hybrydowe turbo K04 1.8T do Audi S3 8L/TT, z zamontowanym CHRA K04 064 z AUDI S3 2.0T + koło CNC Billet Wheel. Potencjał 300+.
Zapraszamy do kontaktu.